Sabina03
Ne büyük bir mucize yaşadığımızı bilin istedin güzel anneler❤️😍 İYİKİ HAMİLEYİZ İYİKİ ANNEYİZ❤️
” Kadın🌹, hamileliğin de, doğum yapıncaya , bebeği sütten kesilinceye kadar, Allah yolunda hudutlar da nöbet bekleyen mücahit gibidir ( daima öylece sevap alır durur). Eğer bunlar arasında ölüverirse ona şehit mükâfatı ve ecri vardır. ”
” Kadın🌹 hamile iken, bu onun için gündüz oruçlu, gece namazlı , rabbine gönülden teslim olmuş , mücahit bir kimsenin ecir ve mükâfatı gibi mânen kazanç sağlayan bir durum hâsıl eder.”
” Doğum ağrısı tuttuğunda, hiç bir mahluk onun🌹 ne kadar çok ecir ve mükâfat kazandığını hakkıyla idrak edemez. ”
” Çocuk doğunca bebeğin sütü her soruşun da veya her süt vermede anasına🌹, bir can ihya etmişcesine sevap gelir.’
“Çocuk büyüyüp sütten kesilme zamanı gelince, vazifeli melek onun🌹 her iki omuzuna vurarak der ki :” Hiç günahın kalmadı, pak oldun. Haydi hayata günahsız olarak yeniden başla”