Bebissever Kimisi diyor ki sıyırma yaptı dogumum basladı falan. Doktor hiç bana öyle bişey yapmadı neden acaba :(
Meralinmucizesi Bebissever banada 23 üne gün vermişti 17 sinde gittim 26 sona attı günler zıplıyor ağrılar cogaliyor ama ne gelen var ne giden
Havin49_ Bebissever Banada doğuma kadar hiçbir müdahale yapmadı doktorlar müdahale etmiyor ki akışına bırakıyorlar özel i bileme. Devlet için konuştum
gizemgul_1 Bebissever aynı haftadayız bizde akışına bıraktık bekliyoruz bunun sonu suni sancıya gidecek galiba :(
Bebissever Havin49_ kimisi öyle yazıyor buraya doktor mudahale etti doğumum başladı vs diye ondan merak ettim
Havin49_ Bebissever yok cnm ben hiç daha doktorum müdahale ettiğini görmedim ve duymadım akılına bırakıyorlar sezeryan a zaten gün veriyorlar normal doğumu da akışına bırakıyorlar