ysmnvrl Merhabalar Sakarya da devlet hastanesinde doğum yapanlar , gittiği doktordan memnun kalanlar doktor konusunda yardımcı olabilir mi hangisine gitmeliyim
DuruDefne_mommy ysmnvrl doktor olarak kesinlikle Sultan Canan.İceriye eş alıyor normalde bunu devlet hastanesinde yapmıyorlar.Çok tatlı çok pozitif bir doktor
canannnblbll ysmnvrl Günay Duman çok iyi bir doktor kesinlikle tavsiye ederim baya güzel ilgileniyor ama çok tercih edildiği için randevu biraz zor bulunuyor, doğumu bende daha yapmadım 37+3’teyim bakalım doğumu orada yaparsam bilgilendiririm 😂
Suna321 Ben Eğitim araştırma hastanesine gidiyorum. Araştırıp Bi kaç arkadaşımın tavsiyesi üzerine Melih Demir’e gidiyorum. Gayet memnunum. İlgili, güler yüzlü bir adam. Öneririm.