mamaesl Merhabalar herkese özelde hangi doktordan memnun kaldınız acaba? Doktor arayışı içindeyim yardımcı olursanız sevinirim ☺️
[silindi] mamaesl özele gittiğim dönem Acıbadem gizem hanımdan çok memnun kalmıştım, sonra devlete geçtim 🌸