Kamelya Kızlar 40+2 olduk açılma sancı yok doktor riske girmeyelim dedi yatış yaptı suni sancıyla başlatılacak dua edin nolur çok korkuyorum hsstanedeyim şu an inşallah kolay olur 😔
Rabia06 Kamelya rabbim bi avazda kurtulmanı nasip etsn inşallah sag saglim kucagına almayı nasip etsin yavrunu ♥️ Bizlerede dua et olurmu sancı anında bizimde az kaldı 🙈🙈
tazecikanneee Kamelya ay insallah sağlıkla bir avazda kucağına alırsın insallah haberleriniii bekliyoruz güzel geçer inşallah 🙊🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Meryem25 Kamelya canim bir avazda kurtulursun inşallah benimde sali gunune kadar gelmezse doktorum suni sanci ile baslatacak dogumu
Kamelya Hhandeee Bebekim123 Prettymom Tugcebasak Meryem25 tazecikanneee SevgibiR Çok teşekkür ederim hepinizden Allah razı olsun hala bekliyorum suni sancı takılmadı henüz bakalım ne olucak 😔🙏😊
Bebekim123 Kamelya Allah yardımcın olsun canım herşey çok güzel ilerlesin sağlıkla kavuş meleğine inşaAllah 🙏🏻Sende bize dua et dularımızın kabulü için