Merhaba 27 haftalık hamileyim , ilk doğumum 34+2 de suyumun gelmesi ile olmuştu. Bunda da kasılma tarzı toplanma oluyor karnım aniden sertleşiyor diye kontrol amaçlı gittiğimde nst bağlandı çok az kasılmam çıktı günde 6 kez başlandı ve 3×1 e düşürüldü. 2 doktora aynı anda gidiyorum güncel nst de kasılmam çıkmadı ilacı bırakabileceğim söylendi , ayağımda ve yüzümde ödem oluştu. Kullananlar var mı , kasılmalar tekrarlıyor muydu ?