Zge12 cnsblt ilk kızımı 40+2 de suni ile doğurdum gelmeye niyeti yoktu şuan 38+1 kanala inmeye başlamış baskım falan var biraz bakalım nasıl olacak
cnsblt Doktorum bu ay ki bebeklerin hep geç geldiğini söyledi bende biran önce doğum olsun istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum