Gldn benim tansiyonlarım 15-10 civarlarındaydı hep, doktorum takibe almıştı her hafta idrar tahlili veriyordum ve pozitif çıkarsa bebeği alırız demişti 🙁 benim hiç pozitif çıkmadı hep negatifti ama gelişimi yavaşladığı için ve suyu azaldığı için 36+4 te doğum yaptım canım 🙁 inşallah sağ salim kucagına alırsın sende