nurteeen13 bende de aynı dert var. Yaklaşık 21 haftalık hamileyim. Gebeliğin başından beri ara ara yaşıyorum. İlaç kullanıyorum geçiyor bir süre sonra yeniden oluyor. Daha dün idrar kültürü verdim sonuç bekliyorum. Günde 2,5 tl kadar su içiyorum bana mısın demiyor. Doktorum kültür sonucuna göre hafif ilaç vereceğini söyledi