Masalceylan Kızlar kabanım bitmiş sarı renkte gelmeye devam ediyordu bugün yine kırmızıya döndü koyu kırmızı ama belimde çok şiddetli ağrım oluyor kaç gündür ateşim flan da çıkıyor acaba enfeksiyon falan mı kaptım
Muallim3 Masalceylan Benim de 3 gün sarı geliyordu. 4. Günü beyaza döndü. Abdest aldım tam namaz kılacağım kıp kırmızı gelmeye başladı. Sizin kaç gün oldu?
Masalceylan edannnnur iki gündür ateşim çok yükseliyordu 39 falan oldu acile gittim parol verdi hicbisey yapmadı ya
Masalceylan Muallim3 ben lohusaligimin 37. Günündeyim son bi haftadır sarıya dönmüştü ama temiz akıntıya dönmedi hiç şimdi böyle gelmesiyle birlikte bel agrim falan oluyor dikişlerim de hala sızlıyor pek iyi değil gibi umarım enfeksiyon olmaz
Elaozkan Geçmiş olsun benimde 30.günde kanamam krem rengi nerdeyse bitmişti daha sonra bel ağrısıyla regl oldum belki sizde regl olacaksınızdır
Masalceylan Elaozkan hemen regl olunuyor mu cnm dha kırk çıkmadan çünkü iki gün boyunca ateşim falan da vardı bel ağrısı olunca kanamam olmaya başladı
Elaozkan Masalceylan bende şaşırdım 33 gün kanamam oldu tam bitti derken bel ve kasık ağrısıyla regl oldum 4 hafta ile1 yıl arasında olmak normalmiş