Minigim_ben1 Kızlar 4 aylık bebeğim bugün ilk defa yeşil kaka yaptı sadece anne sütü ile besleniyor neden olabilir
Melike_4949 Minigim_ben1 yeşil ishal veya kaka enfeksiyon veya bir mide bağırsak enfeksiyonu olunca oluyor bizdedir var şuan
Mamacita1 Minigim_ben1 Anne sütü alan bebekte normal demişti doktorumuz aynısı bizde de oldu o yüzden endişelenme. Şu an 7 aylık olmak üzere hala ara ara devam ediyor. Ama için rahat etsin diye doktoruna da danış mutlaka
ErsBegAs Minigim_ben1 Canım anne sütü alan bebekte çook normal.. Demin resmen bebeğim çürümüş maydanoz gibi yaptı mesela çünkü bir göğsümde süt bitmiş fark etmeyip onu vermişim ön süt arka süt dengesi olmamış ondan rengi yeşil olmuş.. Bir sonraki sarıya döner muhtemelen düzgün emzirince 🤣
zeyka Beslenmeniz son günlerde protein ağırlıklı olduysa sütünüz normalden daha yağlı olmuştur. Bebeğin yeşil kakası sütün yağından olur
Kvsr46kvsr Minigim_ben1 benim bebeğimde de çok oluyor bu sıra. Annem ısrarla üşüttüğünü söylüyor 😅 ama emzirmeden kaynaklı. Kısa emiyor ilk ön sütü alıyor ama yağlı olan kısmı emmeden bırakıyor. Dengeyi kuramıyorum bi süredir. Bu yüzden yeşil oluyor.
Cemree995 Minigim_ben1 ben de aynısını yaşamıştım canım doktora sordum. Daha çok doysun diye her iki göğüsten de emziriyordum ilk emzirmede. İkisinden de ön sütü aldığı için kaka renginin değiştiğini söylemişti. 🙏🏻🙏🏻
Pnrmrm87 Minigim_ben1 Yeşil ve sarı kaka normaldir. Birazcık belki üşümüş olabilir ama üşütmek, hasta olmak gibi değil. Enfeksiyon diyenler var da bebekler ek gıdaya başlayana kadar hep sarı-yeşil yaparlar kakayı, anlayamadım hemen enfeksiyon nedir