İlk gebelıgımde sezaryen cok apar topar olmustu o yuzden cok anlamadım sımdı bende gün beklıyorum ama basıma neler gelecegını bıldıgım ıcın sadece bıraz heyecan var 😌 dusunmeyın hemen gelıp gecıyor o kadar hızlı oluyor ki bıttı mi dıyor ınsan masaya yatana kadar hersey