Sino-iso Kızlar 12+2 haftalık hamileyim ikili testte doktorumuz cinsiyetimizi biz daha sormadan kız olarak söyledi çok sevindik, odasını almayı düşünüyorum değişir mi sizin nasıl oldu böyle erken öğrenen varmı ☺️🙈
Ggizemsnl Çok erken 20 haftasında bile değişenler var ne olur ne olmaz bu kadar erkenden hiçbir şey alma derim. 15. Haftadayım tek bir şey almadım.
nuran34 alma bi tanıdığa söyledi hemde doktor profdu.yüzde 90 kız dedi.1 ay sonra erkek olduğu kesinleşti