Gokturkmom_ mrvmitawa kese 5+2 bebek ve kalp atışı 7+2 .Beta takibi yapmadım sadece öğrendiğimde kan vermiştim.
mavisanne0 happymomdayss keseyi gördü gayet iyi 8mm dedi vallahi ilk defa gördüğüm için sevinçten soramadım 😁
happymomdayss mavisanne0 yarın bende gidicem sat 14 agustos yarın 5+4 olucam krşke bebegide görebilsem yaa ilk haftalar ne kadar yavaş ver zor geçiyormuş
mavisanne0 happymomdayss kesinlikle öyle bende 1 ekime randevu almıştım bekleyecektim sabırsızlandım bi de regl sancısı gibi sancım vardı bi kuşkulandım gittim 😊 yoksa bende 1 elimde hem kalp atışı hemde kendini görürüm dedim de işte
Pirildak Ben 6. Haftada dr gittim kesem kucukmus 5 haftalik gibi dedi gec dollenme dedi beklicez insallah gorurum
bsrm Pirildak bende sizinle ayni durumdayım suan 6 haftalkken gittim keseyi gördu ama geç döllenme dedi 15 gün sonra gidicem ama zaman geçmiyor
mavipinokyo81 mrvmitawa 5+3 teyim bugün nasipse keseyi göreceğim inşallah. 1 Ekim çarşamba günü de 6+5 oluyorum o zamanda kalp atışı için gideceğim.