Gizemt5 mrvsyh 20+2yim ilk gebelik bende hissetmiyorum herhalde, hissediyorsam da emin olamıyorum bilmiyorum yani normal bir durumdur diye düşünüyorum 🫠
Havin49_ mrvsyh 14+6 2. Gebeliğim bence 20 haftadan önce hissedilmez diye düşünüyorum erken hisseden vardır
Minikcivciviimm mrvsyh 17+2 ilk gebeliğim ama 1 haftadır arada bi seyirme gibi bir seyler hissediyorum genelde uzandığımda oluyor ama gunde 1-2 defa ne zaman tam hissedicem merakla bekliyorum
Mamiko_2020 17+6yız kızımla 🥰16.haftadan beri çok net hissediyorum çookk şükür 🙏🏻🥹🥰Benimde 2.gebeliğim 😍Bence hissetme olayı kişiden kişiye farkeder ya rahat olun yakın zamanda mutlaka hissettirir minik 🌸🤗
Pofidik123_ Velozey benimde 2. Gebelik ben ilkini 16 da hissetmiştim bunu 17 de pıt pıt hissetmeye başladım sonra çoğaldı şu an maşallahı var 21+5
Velozey Pofidik123_ cinsiyeti öğrendiniz mi ilk bebegim kızdı ve o kadar sakin bir bebekti ki zorla hareket ettirirdim 2.yavru erkek ve cok kıpır kipir ablasının 8 9 aylarindaki gibi resmen
Sonek 20+2 yim. Sanki böyle bi kıpırtılar var ama bebeğim mi gaz mı bilemiyorum. İlk gebeliğim olduğu içşn ayırt edemiyorum☺️
Velozey Sonek geçen gün bir videoda görüp denedim avuc içimizi yanagimiza yasliyoruz dilimizi icerden hareket ettiriyoruz bebek hareketi tam da bu demişlerdi denedim ve bende dogru olduğunu söyleyebilirim bir deneyin bakalim hissettiğinizle benzer mi görün 🤗
Velozey Sonek bende deneyince şaşırmıştım cok benzer hemen eşime denettim bak böyle bir his diye biraz olsun anlayabildi
asellim143_ mrvsyh merhaba bizde 16+4 15 haftada hafif bı hissettim şimdi de ara sıra hareketlerini hissediyorum cnm
Pofidik123_ Velozey galiba öyle evet herkesin erkek ilk hamileliğim kızdı 24.haftada kaybettik şu an erkek ne olduğu hiç önemli değil rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin sağlıklı olsun da