Nurem20 doğmadan oda yaptırdım tek kişilik Montessori yatak altında çekme var çekince ekstra tek kişilik yatak oluyor ve 6 kapaklı dolap yaptırdım. İki tane de park yatak aldım ilk aylar için. Birtanesini kurdum ve ilk 2 ay ikisi aynı park yatakta yattılar yan yana içine 2 tane reflü yatağı koydum çokk küçük oldukları için emanet gibi durmasınlar diye. 2 ay olduklarında odalarına geçirdim ve ikisi yan yana tek kişilik yatakta yattılar park yatak salonda kaldı işlerim olunca park yatağın içinde duruyorlardı. 9 ay olduklarında yan yana yatmaları tehlikeli olmaya başladı birbirlerinin üstüne çıkma vs oluyordu çekmeceli yatakta hataydı hiç kullanışlı değildi o yüzden söktük ve iki park yatağı yan yana koydum odalarına herkes kendi park yatağında yattı 1 yaş olunca sığmadılar ve uyumadan önce veya uyandıktan sonra birbirlerinin yatağına tırmanmaya başladılar beraber olmak için oda bir tehlike o yüzden yeniden özel bir yatak yaptırdım 2 metreye 4 metre boydan boya odaya göre. Aralarında bir koruma var eğer ki beraber yatmak istemezlerse onu takıyorum ve ikisinin de kendine özel çift kişilik büyüklüğünde yeri oluyor beraber yatmak istediklerinde onu çıkartıyorum. Önünde kapı ya yatağın yani korumalı her yeri düşme gibi vs imkanı yok ama yürürken de kendi başlarına çıkmasınlar diye öyle bişey tasarladım onlarda çıkabilir şimdi 3 yaşına girecekler o kapıları söktüm mesela istedikleri gibi girip çıkabilirler uzun süreli kullanabilmem için çok düşünüp özel yaptırdım artık bidaha değişmeme gerek kalmicak ergen olduklarında bile kullanırlar o yüzden o kadar büyük yaptırdım. İlk başta oda yapmayın derim park yatak alın ve duruma göre bakın. Park yatak 2 3 sene kullanılır deniyor ama bebekten bebeğe değişir ilk kızım 2 sene yattı park yatakta ama ikizlerim 1 yaşından sonra rahatsız oldular küçük geldi mesela dolap olarak kesinlikle 6 kapaklı öneririm biz anca sığıyoruz tam yani ileri zamanı da düşünün