_eylul09 edra1945 yarın 5+0 ım. Planlı değildi . Geçen hafta öğrendim hâlâ idrak etmeye çalışıyorum 🥹 sağlıkla bu süreci bitirip bebişlerimizi kucağımıza alalım inşallah 🙏
[silindi] edra1945 biz 6+3üz bugün. 1 haftadırda kahverengi lekelenme mevcut. Doktor kontrolde rahimde herhangi bir şey görmedi. Progeston fitil ve iğne verdi. Kısmen azaldı ama hala devam ediyor🥹bu şekilde lekelenmesi olan var mı kızlar? 5+4te keseyi görmüştük salı günü kontrol var kalp atışını duymak nasip olur inşallah ❤️
cuban Haftaya girecem yarın karnım şişiyor gibi hissediyorum öylede hatta aynı şekilde olanlar var mı 🫠
edra1945 [silindi] sağlıkla kucağınızı alın insallah bizde 4+5 de keseyi gördük 30 eylülde randevum var insallah kalp atışını duyarız 🥰
Elif_8 6+4’deyim ve tek sorun asla bir şey yemek istemiyorum iştahım kapandı komple. Yesem de zorla yiiyorum o kadar. Onun dışında şükür bir sıkıntım yok ☺️ benim ikiz olduğu için midir bilmiyorum karnım çok hafif belirgin
dilarauysl Elif_8 ayy bende 6+5 deyim ve kesinlikle iştahım yok bulantım çok fazla kendi yaptığım yemeği içim almıyor ve bende ikiz annesi olucam inşallah ve karnım da şimdiden şişti hissediyorum.
sadece1selda @edra1945 6+6 yım çok uykum var kendimi çok yorgun hissediyorum gün içinde midem çok bulanıyor öyle oluyor ki yemeklerin adına bile tahammülüm olmuyor gün içinde o derece oldum daha yolun başındayım bu ne acele diyorum yaşadıklarıma 🫠🫠