demirrleydi_ deniz_45 bence hastaneye git bir çok kişide doğum sancısı belde başlıyormuş öyle değilse bile en azından için rahatlar
Nibozog deniz_45 bikaç gün önce biri daha yazmıştı canım hastaneye git doğum için beklediğini söylemişti sonra sen tedbirli ol git hastaneye
melsaanne deniz_45 doğum başlamış olabilir sancı belden vuruyormuş çünkü ilk mutlaka bi gidin hastaneye Rabbim yardımcınız olsun🥰
deniz_45 Dinlenince geçti biraz kızlar tekrarlarsa gidicem hepinize teşekkür ederim mesajlarınız için