Kızlar merhaba 💗 Doğum yapalı 36 gün oldu ve birkaç sorum var🥲
-Vajinal dikişler atmasına rağmen dikiş yerim sızlıyor bazen, bu geçecek mi?
-Doğumum epiduralle oldu ve iğne yapılan yer hareket edince acıyor bazen , bu normal mi ve geçecek mi?
-Doğumdan sonra karnı toplasın diye korse almıştım ama sıcaklardan kullanamıyorum. (Yaşadığım yer hala çok sıcak) sonra kullansam işe yarar mı?
-Son olarak vajinal doğumdan ne kadar sonra ilişkiye girilebilir can acıyor mu :(
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 🫶🏻❤️