EsoMom_ 30+1 iz kilosu boyu kaç merak ediyorum deli gibiiiii özlüyorum oğluşumuuuu sizde durumlar ne 🥰🥰🥰
melikeyimmmmm EsoMom_ 23+4 olduk bizde Çarşamba günü görüş günümüz var 😂 görmeyi merakla bekliyorum oğlumu 😍 durgundu bir kaç gündür fazla hareket etmiyordu şimdi tekrar balık gibi hareketlendi onu seviyorum 😅🥹😍 sağlıcakla gelsinler
Annekuzusu123 EsoMom_ 37+5 Perşembe yada cuma son kontrol ve pazartesi sezeryan günümüz Allah izin verirse
nilsumm EsoMom_ Kızz sen ne ara 30 oldun zaman çok hızlı geçmiş yaa 🥹 benim haftaya cumaya sanırım daha randevu almadım 35+5 haftalık olduk bizde👶🏼
anonim51 EsoMom_ bizim bugün görüş günümüz ayy sanki vakit geçmiyor bebeğimi özlüyorum 🥰🐣 günleri sayıyorum vallahi
EsoMom_ melikeyimmmmm amin amin benimki de uyutmuyor geceleri aktif sksksksk ellli ayaklı girişiyor iki yandan akkskszkzkz
EsoMom_ nilsumm oyyy maşalllah 🥰🥰 olduk vallllaaaa 30+2 🥰🥰🥰 7 haftamız kaldı bizimde 🥰😆😆😆 Ayyy nasıl heyecan var bi bilsen sen benden önce zaten sjsksksksks
Annekuzusu123 EsoMom_ heyecan korku hepsi bir arada desem yeridir hem zaman geçmiyor 🤷🏻♀️hemde merak ediyorum
melikeyimmmmm EsoMom_ gündüzleri uyuyor herhalde gece çoşuyor resmen 😂 daha küçük ya rahatsız etmiyor şimdilik büyüdüğünde nasıl ederim bilmiyorum
EsoMom_ penbe_karisi uyuz karı iki hafta sonra ben de sana derim catla diye muayenelerim sıklaşacak sen kendini düşün sksksks