Kızlar bugün tüm gün bebişin kıyafetleri ütü yaptım baya bi ayakta kaldım. Ondan mıdır bilmem aşırı bel ağrım var. Onun dışında ilk kez regl ağrısı gibi ağrı girdi. 2-3 dk sürdü. Uzanınca geçti. Ayakta kalmamla alakalı olabilir mi? Ya da yalancı sancı falan mıdır?