Gamzekturk Arkadaşlar merhaba ilk gebeliğimde çok geç farketmiştim ama gebelik şekeri ile doğuma girdim 38. Haftada şimdi eğer diyet yapmazsam 160 ve üstü geliyor yemek yiyeli 2,5 saat oldu ama şekerim hala 169 ne diyorsunuz bu duruma 3 aylık hamileyim
G3434 Gamzekturk geçmiş olsun. Yemekte şekeri yükseltecek birşey mi yediniz acaba ondan düşmüyor olabilir mi?
G3434 Gamzekturk Doktorunuz diyetle dikkat et demiş zaten siz pilav yemişsiniz pilav şekeri yükseltir ondan daha düşmemiştir
anneoluyorummm103 Gamzekturk riskliyseniz sadece diyetle kontrol edersiniz herhalde bende de şeker var diyetisyen karbonhidrat pirinç tatlı yasakladı bulgur ve basmati önerdi ekmek olarakta tam buğday ekmeği günde 2 ince dilim ihe marka olacakmış. Meyve olarakta günde 2 mandalina sert yeşilinden ya da 1 yeşil elma belki işiniz yarar diye yazayım dedim ☺️
Gamzekturk anneoluyorummm103 çok teşekkür ederim ben dikkat etmedim benim yüzümden sonra düşmüyor diyorum
anneoluyorummm103 Gamzekturk rica ederim ☺️ Evet dikkat etmeyince benimde direkt çıkıyor doğuma kadar düzenli beslenicez mecbur 🤷🏻♀️
G3434 Gamzekturk benimde şekerim sınırda çıkmıştı şuan yediğime içtiğime dikkat ediyorum. Tam buğday ekmek bulgur sebze ağırlıklı besleniyorum tavuk balık köfte fırında yiyorum kızartma yemiyorum kesinlikle. Ne meyve yersem yiyim yanında koca kase yoğurt yiyorum mutlaka. Geçmiş olsun🌸
Yldz_2025 Merhaba benim de sınırın üzerinde çıktı diyetisyene gidiyorum 26 haftalığım. Beyaz ekmek pilav makarna yasak meyveyi proteinle birlikte porsiyonuna dikkat ederek tüketmek gerekiyor hazır gıda yok.