Simge_can55 ben 2 yıl sonra alabildim bebişimi kucağım, şimdi korunuyor olmama rağmen 2 yi bekliyoruz 🥲 10 ay çok erken . Lütfen kendinizi strese sokmayım. Muhtemelen çatlama zamanını kaçırıyorsunuz. Ovülasyon takibi deneyin, rahim filmi çektirin, inofolic combi gibi takviyeler alın, klomen gibi yumurta büyütme ilaçları kullanın. Bunların hepsini takipli olacağınız tek ve iyi bir Dr la konuşarak ilerletin. En kısa zamanda inşallah iyi haberler alırsınız