Kızlar ben çoğu zaman hep sırt üstü yatarım ama biliyorsunuz ki gebelikte pek önerilmiyor sağlık açısından ama ben hala istemsizce sırt üstü uzanıyorum mesela uyurken sırt üstü uyuyorum ve bunu uyanınca farkediyorum sizce bi sakıncası olur mu korkuyorum da alışkanlık olduğu için bırakamıyorum beni rahatsız etmediği için