Kızlar hamileliğimden önce de hemoroid problemim vardı daha doğrusu ailede genetik çocukluğumdan beri var hamilelikten önce çok fazla ağrı yapmıyordu ama şu an hamileliğinde etkisiyle ağrı yapıyor ve çatlak da oluştu maalesef korktuğum şeyse normal doğum yapabilir miyim? Yani ya doğumda acıyacak diye korkup ıkınamazsam ve bebeğime bişey olursa başına gelen var mı ilk hamileliğim çok tecrübesizim