VelizadAys mlke2906 canım şükür hamileyim 27sinde radevum vardı betam 2117.2 çıktı hatda bebeğimide gördüm 2 hafta sonra kalp atışı için gidicem inşallah .sende durumlar nasıl inşallah hamilesindir🙏🏻🥰
mlke2906 VelizadAys çok sevindim çokk sağlıcakla al kucağına canım :) bende hamileyim adetim 3 gün geçti öyle öğrendim 2 hafta sonra için randevu aldım 7 haftalıkken gidicem inşallah hem görüp hem kalp atışını duyarım :)