Nayan Kızlar 33+2 de özele kontrole gittim ve hep fl kısaydı 12 gün kadar özeldeki doktorum gayet normal dedi boyu 42 cm 2100 gr sizce nasıl
aybalasmom Nayan gayet normal tam 33 te gitmiştim 2200 gram 44 cm dedi. Hiçbir fark yok bence. Doktor normal dediyse normaldir. Herkesin normali farklı çünkü
Nayan aybalasmom devletteki gittiğim normal görmüyor açıklama yapmıyor normal mi dediğimde doğunca belli olacak diyor o yüzden aklımdan çıkmıyor
aybalasmom Nayan anladım. Devlette de özelde de başka bir doktora daha görünün. Tek doktorla kalmayın.
Nayan aybalasmom teşekkür ederim haklısınız aslında çoğu doktorun normal görüyor ama benim gittiğim beni tedirgin etti özeldeki gayet sağlıklı dedi
aybalasmom Nayan rica ederim. sizi tedirgin eden doktorla devam etmeyin ya da gerçekten dediğim gibi başka doktora da görünün. İnşallah sağlıklıdır bir problem yoktur🙏❤️