bebiveben Haftada kasıklarda baskı, doluluk hissi ve hareket ettikçe ince sızlamalar normal mi? Aynı durumu yaşayan var mı ?
1ErkekkkAnnesi bebiveben ✋ ben yaşıyorum 32+5 im kasıklarda hissediyorum özellikle baskı oluyor hareket ettikçe de can acıtıyor regl gibi ağrı yapıyor
aybalasmom bebiveben 33+3 haftalığız. Doktor aşağıya baskı yapıyor dedi gerçekten de baskısı çok. Yürürken otururken zorluyor. Hem ağırlaştım hem de baskı biraz yoruyor
demirrleydi_ bebiveben ben 32+5 şuan kasıklarda ağrı var ve hareket ettikçe baskı oluyo oturup kalkarken bile baskı hissediyorum
gulssse bebiveben bebiveben ben 33+2deyim ara ara vajinama elektrik çarpar gibi saniyelik ama dayanılmaz acı giriyo kasıklarımda baskı oluyo kafasının doğum pozisyonunda olduğunu hissediyorum resmen ama normal dedi doktor
bebiveben aybalasmom evet bugün biraz stresli bir gün de geçirdim onunla mı alakalı acaba dedim ama. Doğum belirtisi falan değildir dimi
1ErkekkkAnnesi bebiveben kontrole gittiğimde Herşey normaldi ilk kez nstye de girdim bir sıkıntı çıkmadı normaldir diye düşünüyorum inşallah da öyledir zamanında sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah 🌸
aybalasmom bebiveben yok ya sanmam. Ama stres etkiler tabi. Hareketlerinde sorun yoksa endişelenme. Haftamız yerinde bu zamanlarda aşağıya inmesi baskı yapması normal. Çok anormal bir durum fark edersen doktora görün ama
bebiveben aybalasmom hareketleri güzel çok şükür. Amin canım hepimiz sağlıkla alalım yavrularımızı inşallah 🤲🏻❤️
bebiveben 1ErkekkkAnnesi inşallah canım. Ama artık çok zor geçmeye başladı ya adım atsam her an gelecekmiş gibi baskı var 🥹
akincagla 32+5 im aynı olay bendede var sanırım doğum kanalına giriyorlar iyice o yüzden abi ayağa kalkınca bıçak saplanır gibi falan oluyor 🐣
bebiveben akincagla tam olarak böyle kalakalıyorum. Ama iyi olsunlar da her dertlerini çekmeye değer 🤗
bebiveben demirrleydi_ o zaman normal sanırım. Bizim haftalarda olan herkes aynı şeyi yaşıyormuş. Sağlıkla gelsinler 🌸
bebiveben akincagla belli bi zamandan sonra geçmiyor diyorlardı inanmıyordum. Gerçekten öyleymiş geçmiyor ❤️