Gzde_defne Kızlar sağlık ocagı 20.haftalarda kan tahlili falan yapıyormu ? Bir defa 7.haftada tahlil yaptırmıştım onun haricinde başka kan idrar alıyorlar mı ? Ben şuan 17.haftadayım burdan taşınacagım için beni erken çağırdılar da ne yapacaklar bilmiyorum
aybalasmom Gzde_defne ne güzel çağırmışlar. Hazır çağırmışlarken verin bence. Taşınsanız bile sonuçlara göre hareket edersiniz
cansudenizz Gzde_defne gebelik boyunca 3 ya da 4 kere kan ve idrar tahlili yapmalari gerekiyor diye biliyorum (sağlık Bakanlığı’nın kurallarina göre yani) ondandir muhtemelen
Gzde_defne Bumah aa öylemi bizimkiler direk beni 20.haftada falan çağırdı taşınacagımı söyledim o zaman 17 de gel dediler işte
Gzde_defne asil15 17.haftada aşı yapmazlar sanırım demi bana daha erken çünkü taşınacagım yerde yaptırırım diye düşünmüştüm.
dimpleuser Erken de yapıyorlar aşıyı kan alacaklar ama ,benim doktorum aşı yaptırma 21.hafta da yaptıracağım de diye söyledi
Ayseguls_baby Gzde_defne 20. Haftada aşı yapıyorlar bir de kan idrar istediler bebeğin kalp atışına bakıldı
ylnydgd Gzde_defne 15-16 gibi gitmiştim sanırım çağırmışlardı. 20de aşı için gideceğim. 24te tekrar kan idrar dediler ekstradan.