Snglarbs Her gün yapmanız hiç doğru değil. Psikolojinize iyi gelmez. Negatif çıkarsa çok üzülürsünüz. Çok erken yapmışsınız zaten. İlk 5 dakka görülen sonuç doğrudur diye yazıyor genelde o testlerde. Hamilelik şüpheniz varsa ya da adetiniz geciktiğinde yapmalısınız