Ben de bekliyim buralarda, 26 haftadayım astım ilaçlarımı da kullanmıyorum başından beri ama hastalıkla öksürük çekilmez hal aldı yattığım an başlıyor dün gece sabah 6ya kadar uyuyamadım en son eşim dik yastık vs düzenek yaptı öyle bayılmışım, bebiş iyi
Şükür ama ben panik ataktan ölcem artık😂