baharbahce27 Kızlar merhaba, 22 haftalık hamileyim ve sol göğüsümün altında batma ve sızlama var. Bu durumu yaşayanlar var mı?
Drkkk baharbahce27 o haftalarda bende de olmustu son zamanlarda da artan kalp krizleri beni korkutmustu kardiyolojiden randevu alıp ekg fln cektırmıstım cok sükür bır sıkıntı cıkmadı kas ağrısı fln olabilir demişti doktor cok rahatsız edıcı ise için rahatlaması acısından kardiyolojiye gorun canım
Edacck baharbahce27 Sevdackmz 20 haftaliğım ben de sağ göğüs kafesimin yan tarafı ağrıyor yerini de tam tarif edemiyorum , kadın doğum uzmanına sıram vardı gittiğimde söyledim göğüs hastalıklarına git dedi bebekle ilgili problem yok dedi. Sağ tarafıma uyumuyorum ağrı oluyor çünkü
baharbahce27 edannnnur göğüsümün biraz aşağı kısmı yani sızlıyor ama geçmiyor da böyle ara ara geçip tekrar sızlıyor
baharbahce27 edannnnur yok hayır üşütmedim, mide kısmında da şişkinlik var belki de normaldir ama bilmiyorum işte içim rahat değil
baharbahce27 Drkkk evet inşallah perşembe günü gideceğim ama sürekli devam eden bir sızı değil. Dikkatimi çeken şey yukarıya doğru da şişkinlik olması. Kas ağrısı için erken değil mi henüz 22 haftalığım
Sevdackmz baharbahce27 bende 30 haftalığım şuanda 2 gündür sol yan göğüs kafesime dokunduğum zaman ağrı oluyor 2 gündür yan dönemiyorum döndüğümde çok ağrıyor daha doktora görünmedi
baharbahce27 Sevdackmz benimde göğüs kafesim doktora kaç defa göründüm ama bir şey çıkmadı, bazı bebekler çok baskı yaptığı içinmiş
baharbahce27 Edacck benimde öyleydi o haftalarda geçmedi ama hafifledi eğer çok çok rahatsız edici değilse idare et canım tabiki bir doktora görün geçmiş olsun
Edacck baharbahce27 sağ tarafa yatmazsam sorun değil. Yanlışlıkla sağ tarafa uyuyakalirsam biraz ovaliyorum geçiyor.