Kızlar, son günlerde sağıma başladım.her emzirmeden sonra sağmaya çalışıyorum , ki artsın. Sağdığım sütü biberon ile bebeğime veriyorum.
Ama son bir iki gündür , emzirmek için alıyorum , mememi kavrıyor, biraz çekiyor hızlıca sonra yavaşlıyor oyalanıyor göğüslerimde. Dili böyle hafif hafif oynuyor, dürtüyorum hızlanmıyor. Önceden dürtünce yine aktif emerdi az da olsa. Biliyorum aç. Ama oyalanıyor gibi. Sizce meme reddi başlangıcı gibi bi şey mi bu? Biberondan mı oldu?