[silindi] harvefa ben de 6+4 üm. Bende de var. Normalmiş gebelik belirtisiymiş. Bir kussam ya da aferdersin gaz çıkarsam rahatlayacağım gibi ama yok. Soda içince iyi geliyor sade soda