Alpbusee Kızlar gebelik şekerim vardı insülin kullanıyordum doğum yaptım 40 gün önce ama tok karnına sürekli halsizim ve şekerlerim hep 60 70 90 çıkıyo sebebi nedir başına gelen var mı
curlyanne Alpbusee sorunun cevabını bilmiyorum ama doğum sonrası da insüline devam ettiriyor mu doktor
egeansea Alpbusee Tokluk şekerin bunlaraa gayet iyi aslında. 60-70’se düşük hatta. Vucudun alışıyor olabilir. Bir endokrinle görüş