iremclgn ben de ilk kez doğunda ameliyathaneye girdim,devlet hastanesinde ,çok rahattım nedense çok girmiş çıkmışım da 😃beni rahatsız eden şey maalesef ameliyathanede kadından çok erkek çalışanlar vardı her tarafımız ortada acayip utanmıştım kötü olmuştum 😥😥hiç bilmiyordum öyle olacağını yoksa özele giderdim kesinlikle.
Sonrası ağrılı sızılı oluyor ,yanınızda size bakacak yardım edecek birisi varsa hiç dert etmeyin,inşallah en rahat şekilde yavrunuzu kucağınıza alırsınız 🌷🌷