cigdemm2434 Merhaba 4+3 günlük gebeyim ama sol kasığım çok ağrıyor neden acaba kasık ağrısı normal ama sol kasık ağrısı pek normal gelmiyor yoksa ben mi biraz pinpirikliyim cuma günüde kesemi görmeye gidicem inşallah hayırlısıyla. bilmiyorum açıkçası korkuyorum bu kasık ağrılarından
Vurgen97 cigdemm2434 Merhaba bebişin sol kasığındadır büyük ihtimale ve o yüzden ağrı oluyor tutunduğu için korkmana gerek yok Allah kucağına aldığın günleride göstersin inşallah 🤲🏼
Yalinn8 cigdemm2434 sol yumurtaligindan gelisiyordur, sagi solu yok bunun tek taraf da iki taraf da agriyabilir canim normal, artik olucak bunlar buyudukce, kanaman ya da dayanilmaz bi agrin olmadikca normall
Bumptious cigdemm2434 kuzum benim de sağ tarafta ağrım vardı 29 haftalığız ve o ağrı asla geçmedi👻 Doğumdan sonra da ağrıcak galiba artık😂
cigdemm2434 Vurgen97 amin inşallah cümlemize 🙏 sıcak su yaptım ayaklarıma koydum çok soğuk ayaklarım valla ağrılar biraz hafifledi
PembeKoala Bende kasık ağrısı şikayetiyle doktora gidip gebe olduğumu öğrenmiştim doktor normal demişti ilk zamanlarda oluyormuş böyle
cigdemm2434 DlstM evet yeni olduğu için gayet normalmiş ama ağrılar dayanılmayacak raddeye geliyor bazen
cigdemm2434 Yalinn8 soluma sancı 2 tarafında ağrı oluyor gece mesela aniden ağrımdan uyandı adet sancısından beter oldu açıkcası
butterfly4 @cigdemm2434 benim de ilk haftalarda hep sol kasığım ağrıdı çünkü bebiş sol taraftaydı doktora kontrole gittiğimde ultrasonu hep sol tarafıma tutup bebeği görebiliyordu🙂 bir sorun yaşamadım canım şuan 14+5 im 😊 ilk haftalardan sonra yavaş yavaş o tek taraflı ağrı geçiyo
cigdemm2434 butterfly4 hayırlısı olsun canım sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim ben korkuyorum ne biliyim adet sancısından beter çünki pinpirikli oldum bu konularda hep araştırıyorum Allah korusun dış gebelik olur mu etkileri ona mı benziyor diye çok düşünüyorum açıkcası
Vurgen97 cigdemm2434 O haftalarda normal canım ben de öyleydim korkma sen yinede dikkat et kendini yormamaya çalış 😊
Yalinn8 cigdemm2434 cok yeni oldugu icin yerlesmeden kaynakli olabilir cunki, hafta ilerledikce o agrilar oluyor ama yine de sen dr unu bilgilendir canim
butterfly4 @cigdemm2434 bende o kadar aşırı bir ağrı olmuyordu canım, yani ara ara gelip giden bir ağrıydı ama adet sancısından daha kötü değildi, doktor bir sorun görmediyse kötü bişey yoktur içini rahat tut, stres yaptıkça daha çok ağrır
cigdemm2434 butterfly4 benim yapım adet döneminde çok sancılı geçiyordu uyuyamıyordum sabahlara kadar sancı içinde kıvranıyordum ani sancı giriyor 1 dk felan kitliyor beni mide bulantım felan yok mesela hiç istifra etmedim. Dün gecede mesela ani sancı geldi uykumdan uyandım 2 kere cuma günü kese görmeye gidicem hayırlısıyla doktoruma söylerim
butterfly4 @cigdemm2434 evet canım söyle doktoruna mutlaka, mide bulantısı için daha erken 6. 7. Haftalarda başlıyo genelde 🙁
Selvis cigdemm2434 o zamanlar benim de olmuştu bayaa. Yerleşme şeysi demişti herkes. Bi sorun da olmadı şükür