Kızlar 1 aylık bebeğim var 2 haftadır gaz sorunumuz başladı . Uyku nedir unuttum . 1 gün güzel uyursa ertesi gün berbat oluyor . Her gece 12 den veya en geç 2 den sonra gecemiz başlıyor altı temiz karnı yok çığlık atarak uyanıyor sabaha kadar 15 dk bir uyanıyor ben artık delirmek üzereyim . Çişini yapıyor ama kakasını 1 gün yapsa ertesi gün yapmıyor bu normal mi bilmiyorum. Geçen gazdan dolayı zar zor kendimizi acile attık orda ki hemşire gazını çıkarttı kolik bebeğin var her emzirdikten sonra gazını çıkart dedi . Bende hemşireye ilaç veya damla yazmasını istedim gerek yok dedi onlar işe yaramıyor sen doğal yöntemlerle dene yani masaj yaparak bende tamam dedim . Ama kızlar 1 saat boyunca karnına masaj yapıyorum bu bisiklet hareketi herşryi yapıyorum bazen gazını çıkartabiliyorum bazen hiç olmuyor ama yine aynı bebeğim değişiklik olmuyor yine ağlıyor . Allah rızası için bu yaşadığım nedir ne zaman bitecek ? Gaz için ne yapmam gerek doğal yöntemlerle olsun ilaç olsun herşeye açığım yeter ki yazın bana. Bunu kullan o an rahatlar dediğiniz ne varda yazın yeter ki rahatlayıp 1 saat de olsa uyusun bende uyumak istiyorum lütfen yorumlarınızı bekliyorum