Hhh03 akıntı her zaman olmuyor canım benim 19 agustus sat 1 Eylül ve 8 eylukde akıntı oldu hemde lekeli ben 1eyluk yumurtlama 8 Eylül yerleşme sandım ama tabi bu sırada testi bırakmadım devam ediyorum teste çünkü 1 ve 8inde pozitif olmadı derken 10 Eylül’de 9 gün kala bata test pozitif oldu 10 11 pozitif 12 Eylül negatife döndü ve akıntı hiç yok denecek kadar azdı şimdi 11 Eylül’de çatlama oldu desek bugün 10. Gün bakalım bekliyorum yumurtlama geç olunca bat ileri kayar dediler 19unda adet olmadı 25inde falan olur dediler sabırla beklemeye çalışıyorum 🥲