Yarenasel Kızlar merhaba bu benim 3. Gebeligim digerlerinde hangi haftada hissettim hatırlamıyorum ama 18 hafta oldum bugun hissetmem gerekmezmiydi benmi evham yaptim
kayrasu Yarenasel ben 16 haftalık gebeyim arada kıpırtı hissediyorum daha küçük 19 veya 20.haftada hissedersiniz
Pamuk_3465 Yarenasel Benim 3 gebeliğim ilk iki çocuğumu 19 haftadan sonra hissettim 3.çocuğumu da 18+ 3 günlükken hissettim
Gokturkmom_ Yarenasel her gebelik farklı olabilir evham yapacak bi durum yok ,plesentanın konumu bile değiştirir bu durumu.
Yarenasel kayrasu ya 2 den sonraki gebeliklerde erken hissediliyor deniyordu da ondan biraz evham yaptım sanirm
Yarenasel Gamzeahmet123 ilk gebelikten sonraki gebeliklerde erken hissediliyor Muş o yuzden biraz evham yaptim sanirim
kayrasu Yarenasel benim ikinci gebeliğim ilk bebeğimi kaybettim rabbim herkese sağlıklı iyi evlat versin inşallah 🤲
Yarenasel egeansea dogru haklisin evham yapinca ve daha once dusuk olunca biraz fazla evhamli oluyorum sanirim
Yarenasel kayrasu basiniz sagolsun oncelikle rabbim hayırlısıyla saglikla kucağınıza almayi nasip etsin ❤️