kbrhsyn bizim de son 50. Ama 3 hafta falan daha dursa ne ala 🙏 32+5teyiz erken doğum riskim var. Rahim ağzı boyu 1.6 cme düşmüş, açıklık ve sancı yok ama bi gece hastanede kaldım. Ciğer geliştirici iğne yapıldı serumlar ilaçlar. Sonra cıktım evdeyim şimdi ama yakın takil edicek doktor. Yarın gidicem bakalım ne diyecek. İnşallah bşraz daha bekler oğlum 🙏