GozdeKB @Cimcime30 canım benimde iki yumurta oluşmuş biri 16.5 mm diğeri 11 mm dedi sanırım belli olmaz ikizde olabilir dedi bugün ilişki önerdi sende bugün yap bence çünkü senin ki çatlamaya yakın 20 mm olunca catlıyormus çarşamba günü tekrar gideceğim ben
Cimcime30 GozdeKB çok Iyı Bnmkı ıkız olayına soyleemedk bugun ılıskı olucak cnm çarşamba yıne gıderız beraber 😃
Cimcime30 GozdeKB me dıcem doktor dıyor kı gazla ıcmedın dımı yok hocam dedım başka bır hasta bnm doktora gelmıs kadın yedı gun ıcmıs yumurtalar kist olmuş dedım kı hocam tamam da doktor olarak beş gün kullan dememks mı dedım ıste bılmıyorum cnm dedı
GozdeKB Cimcime30 ben yine dayanamadım bile bile ovulasyon yaptım bu sefer birazcık daha koyu çıkmış T yarına bir güne olur doktor çağırdı zaten 😅
Cimcime30 GozdeKB bu arada ıkız olma ıhtımalı var cıft olur Bnmkı olursa hoca kağıt ımzalattı ıkız olursa gbısınden prosedür Muş
GozdeKB Cimcime30 evet var benim ki olur mu bilmem 16.5 mm biri diğeri 11 mm dedi sanırım Buda bugünkü ovulasyon
GozdeKB Cimcime30 banada öyle geliyor ayın 25 inde olacak gibi hissediyorum 😃 senin sat 10 du dimi benim 11 i
Cimcime30 GozdeKB ılk defa kullanıyorum cnm ıkı üç ay önce normal yumurta takını yapıldı 10.gunde 17 mm dı letusuz