maryyyt öneremiyorum çünkü hep başka birisi oluyor, en son gözde yıldırım timur diye bi doktora aldım içeri girdim erkek asistandı sanırım başkası vardı ama çok memnun kaldım kendisinden çok güzel ilgilendi bilgilendirdi, hatta mesai sonuydu sistemler kapalıydı nöbetçi olduğunu 1saat sonra doğumhaneue gelirseniz daha iyi detaylı yardımcı olurum diyerek ilgilendi, inşallah tekrar ona denk gelirim diye ümit ediyorum. Şeker yüklemesi de o hastanede yaptırdım ondada memnun kaldım