iremaydinnk 2 haftadır kabızlık sorunu yaşıyorum midem de çok şiş su bile içsem şişiyorum nefes alamıyorum ekstra mide bulantıları cabası şu kabızlık için çözüm bulan varsa lütfen yazabilir mi
Melisssa3 iremaydinnk 10+5 haftayım bende kabızlığa her sabah aç karnına 3 adet kuru kayısı ve ardından bir bardak ılık su içerek önlüyorum kabız olmamı şişkinliği önleyemiyorum ama bende öyleyim 🥰
beyzaasenaa iremaydinnk bende 8+4 deyim kabızlık mide ağrım var yumruk gibi şişiyor bulantım yok ama sürekli bi öğürme isteği geliyor
iremaydinnk beyzaasenaa bende mide bulantısı+kusma var şuan aç duruyorum midem şiş karnım şiş hiç bir şey kabul etmiyor içim çıldırıcam
iremaydinnk Lexias aldım dün başladım ama sanırım oda sadede dün etki etti bugün hala devam ediyor çok rahatsız ediyor
Sibel_72 Yediğiniz yemeği azaltın ekmek tüketmeyin bol bol kayısı suyu için sabahları kahvaltıdan 20 dk önce 2 ılık su bardağı su için düzene girersiniz ben öyle yaptım fazla yemek yendiği için şişiyoruz o aylarda
Bozay 10+2 ölüyorum kabızlık şişkinlik midemde yumruk gibi kalp çarpıntısı yapıyor geçsin inşallah biran önce 🥴
iremaydinnk Bozay şurup aldım hala devam ediyor ızdırap çekiyorum resmen taş gibi karnım yok geçmiyor nefes alamıyorum
iremaydinnk aysct ilerleyen zamanlarda geçer inşallah açken bile karnım davul gibi 11+1 şuan karnım sanki 5 aylık