Kızlar beni diğer postada görmüş olanınız vardır bir anda belirtilerim kayboldu endişeliyim ister istemez 6+1 im hastaneye gidebilirim belirtilerin kaybolması da ister istemez düşündürüyor kafa karıştırıyor inşallah kalp atışını duyarım sağlıklı bir şekilde