gokturkefe Ben tek isimciyim. Çünkü kimse söylemiyor bacım. İkinci koymanın anlamı yok. Dün arkadaşımla konuştum. Kızının adı Zeynep Duru imiş. Kimse Zeynep’i bilmiyor diyor. Çocuğa okulda ,her yerde Duru diyorlarmis. Birgün Zeynep ismini de duymuslar o kim demişler😅ama kimlikte Zeynep Duru imiş. Sen iyi düşün. İsimlerin güzel ama baskın. Ben olsam tek koyarım. Bir şey kaybetmezsin.