Susamandmommy Hanımlar gebeliğimin basından beri nabzım hep yüksek ilk haftalarda 110 civarlarındayken gittikce arttı 31+ dayım uzandıgım oturdugum yerde 150-160 oluyor nabzım yarın holter takılacak bu durumu yasamıs ya da yasayan var mı?
demirrleydi_ Susamandmommy nabzın çok yüksek benim en fazla 130 lara çıkıyor bayılacak gibi oluyorum sen nasıl dayanıyosun böyle
Cigulibinnaz Susamandmommy benimde öyleydi. Gebeliğimin başından beri doğum yaptım ve düzeldi. Doktora da gitmiştim sorun yok dendi. Şimdi tekrar kontrole gideceğim insanın hayat kalitesi kalmıyor
egeansea Susamandmommy benim hep 170 180. Holterde aritmi dediler. Kan sulandırıcı verdiler Beta blocker verdiler
Enguzelbekleyis8080 Susamandmommy Benim de ikinci gebeliğim de öyleydi Holter taktılar ritim bozukluğu çıktı beloc diye ilaç kullandım doğumdan sonra kendi kendine geçti
Susamandmommy demirrleydi_ Kacıncı haftadasınız? 140-150 yi tolere edebiliyorum ama 151 olsa bayılacak gibi oluyorum bende
Sssssyyyy egeansea Enguzelbekleyis8080 Baklavaseverim hamileyken kullanılıyor mu bebişe bir zararı var mı
demirrleydi_ vanilya_kokusu_ inan bende bazen dışardayken oluyo resmen bayılacak hale geliyorum su basıyor içim daralıyor
vanilya_kokusu_ demirrleydi_ benimde evde oluyor çok ya kardiyolojiyw çok gittim hatta stresten oule olduğunu söylüyor anlamaidm gitti geçen gün doğum doktoruma sordum dedi kanın gayet iyi normaldir ama canım sıkılıyor bu durumdan bazen uykudan uyanıyorum kalbim öyle atıyor ki 🤦🏻
demirrleydi_ vanilya_kokusu_ aynen benimde öyle doğuma bir ay kaldı daha fazla ağırlaşmadan çıkıp kızıma kıyafet alayım dedim mağazada bayılacaktım az daha hava buz gibi ama ben su gibi oldum canımı sıkıyor artık bu durum ben şuan haftada bir perinatolojiye gidiyorum bı ara tansiyon oynadı ondan sonra hep böyle oluyorum
vanilya_kokusu_ demirrleydi_ streste etkiliyor aslında insan bu halde evden çıkmak istemiyor hiç sanki bir yerde düşecek sin
demirrleydi_ vanilya_kokusu_ inan hiç bilmiyorum doktora söylüyorum bana normal diyo hamile kadınlarda olur diyo ama hep mi böyle düzensiz en düşük 98 gördüm hep yüz üstü tansiyonum 9 a 10 a düşüyor ama nabzım 120 lere çıkıyor
Baklavaseverim demirrleydi_ 120 nabız hamilelikte normal sayılıyor aşkım tansiyon da güzel benim hep 8/5- 9/5 falandı 2 saatte bir atıştırma dediler normal dendi bu kadar
vanilya_kokusu_ demirrleydi_ benimde o civarda çıkıyor ve kardiyoloji normal diyince ayrı sinirim bozuluyor yani çok şükür bişey olmssin da ama niye öyle
Baklavaseverim Susamandmommy Benim 28. Haftadan sonra hep 140-150 arasıydı holter takıldı ekg güzeldi inanmadı kimse çarpıntıma ev de yanlış ölçüyorsundur demişti ebe hanımlar sonra haklı çıktım ara ara oturduğum yerden fırlıyormuş meğer holter de 160 defalarca çıkmıştı beloc vermişlerdi rahatlamıştım
demirrleydi_ Baklavaseverim evet banada öyle dendi canım ama kalbim öyle hızlı atınca gözüm kararıyor bayılacak gibi oluyorum sıkıntı orda
demirrleydi_ vanilya_kokusu_ hiç bilmiyorum dediğin gibi çok şükür bişey yok ama öyle bayılma hissi kötü oluyo
Baklavaseverim demirrleydi_ Aşkımm tansiyon aletin varsa öyle hissettiğin an ölç benim gibi yap gerekirse yarım saatte bir iki çubuk kraker at ağzına