BurcuMusti3107 Anneler merhaba 14 haftalık gebeyim ama bir haftadır falan çok sık idarara çıkıyorum resmen yoruldum tuvalate gitmekten 😂 normal midir neden olabilir
Busranur_mnts BurcuMusti3107 ben de öyleyim ya 18 haftayım rahim mesafeye baskı yapıyo ondan da olabilir yanma akıntı vs de olursa enfeksyon da olabilir allah korusun bol su için su tuvalet arası gidip gelicez mecbur 🤭
Seymatrkay BurcuMusti3107 Buyrun benim efenim :)) aynı haftadayiz. Sana idrar saatlerimi yazayım:) artık çetele tutuyorum :) gece yatınca 12,gece 1 gece 3 gece 4 gece 6 sabah 10 böyle 😅😅 hiç uyumuyorum diyebilirim.
MerveLeo BurcuMusti3107 20. Haftadayım. Gece 5 6 kez tuvalete gidiyorum. Bilerek akşamları suyu azaltıyorum ama azda olsa hep tuvalete gitme ihtiyacım var bu böyle devam edecek gibi
bayatlamayankurabiye BurcuMusti3107 30+5’teyim. Hamileliğin başından beri çok sık gidiyorum tuvalete. Duyduğum, okuduğum kadarıyla herkesin yaşadığı minik bir sorun ☺️
tugba6333 Gebeliğin son haftalarında mesaneye baskı yaptığı için normal olarak görülüyor o haftalarda bende öyle bı sorun yoktu
Seymatrkay BurcuMusti3107 İşte aynısı da benim :))) enfeksiyon ile alakalı değil :) enfeksiyon olsa ağrı olur. O da yok :)
MerveLeo BurcuMusti3107 doktorum 4 hafta önce normal demişti bana. İlk hamileliğimde de böyleydi ama hangi haftalarda artmıştı hiç hatırlamıyorum
BurcuMusti3107 MerveLeo benim ilk gebelikte böyle Birşey olduğunu hiç hatırlamıyorum bunda su içeye gör ve ayağa kalkmaya gör direk baskı