bugün 34+4 haftalık hamileyim sabah uyandığımdan beri tam olarak mesanemin orası yani göbek çizgimin bitişi acayip ağrıyor ayağa kalkınca göbeğimi tutasım geliyor acayip bir sızı var. bayağıdır devam ediyor tualete gittim baktım kanama su gelmesi vs puanlık yok bebeğim de hareketli . bu nedir yaşayan ve mı?