GirlandBoy_Mom Canim ilk kızımda cok cektim dogunca sarilik oldu mama takviyesi yaptik biberonla zaten benm mememi de tutamiyodu ama yinede bi sekilde emziriyodum büyüdükce emzirmek inanilmaz zorlasti 7 ay zorla emzirebildm ama mama takviyesi de yaptm artk son aylar sadece uykuluyken aliyodu uyanikken imkansz emmiyodu denemedgm sey kalmadi mecbur biraktirdm mamayla ek gidayla devam ettik yani kisacasi hayatinizda mama varsa ve biberonla iciyosa bence o büyük etken meme reddinde biberon daha kolaylarina geliyo insallah seninki düzelir cok takma kafana stres yapma ben cok yipratmistm kendimi